Обрати сторінку

Абітурієнту

Абітурієнту

Факультет історії та міжнародних відносин Донецького національного університету імені Василя Стуса був і залишається сьогодні провідним навчальним та науково-дослідним центром України в галузі історії, археології та міжнародних відносин, що базуються на досягненнях сучасних наукових шкіл.

На двох кафедрах факультету можна отримати класичну фундаментальну освіту, практичні навички і вести наукові дослідження з сучасних напрямків історії та археології; міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій.

Бакалавріат

Освітньо-кваліфікаційний рівень особи, яка на основі повної загальної середньої освіти здобула базову вищу освіту, фундаментальні і спеціальні вміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці (діяльності), достатні для виконання завдань та обов’язків (робіт) певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у певному виді діяльності.

Термін навчання становить 4 роки. Особа, яка отримала диплом бакалавра, після складання спеціальних іспитів на конкурсній основі має право безкоштовно або на платній основі (це буде залежати від обсягу державного замовлення) продовжити освіту з метою отримання наступного рівня — магістра.

Диплом бакалавра надає випускникові право при працевлаштуванні займати ті посади, які передбачають наявність вищої освіти відповідно до їх кваліфікаційних вимог.

Магістратура

Магістр — це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра (магістра, спеціаліста) здобув поглиблені спеціальні знання та вміння дослідницького й інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування та виробництва нових знань для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі економіки.

Магістерська програма базується на поглибленій спеціалізації, індивідуалізації, проведенні наукових досліджень. Вона орієнтована на підготовку фахівців для науково-дослідної і педагогічної діяльності, для роботи в галузі наукоємних технологій. Характерною рисою фахівця-магістра має стати високий рівень методологічної культури, творче володіння методами пізнання та діяльності, вирішення нестандартних, інноваційних задач.